Forum Tama-World

Pełna wersja: Tamagotchi M!X 2016
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Mnie tylko martwi, ze nie ma gierki od mr.blinkiego, a niezbyt podeszły mi te wbudowane gry Smutny
Ciekawe czy jakoś inaczej będzie mozna gp zdobyć.
Ja jeszcze mam niemowlaka więc nie mogę grać, więc na razie nie mam zdania co do gier.

http://imgur.com/a/f7ARn Trudno na zdjęciach to pokazać, ale te papierki serio nie wyglądają zle, są lekko holograficzne. No i samo tama jest perłowe, P's (i iD L?), tylko że przyciski też są brokatowe.
Fajnie że ten plastik z przodu całkowicie ekranik zakrywa, koniec z paprochami pod ekranikiem lub glutami z displexa!

EDIT: Mametchi serio nie lubi kredek. XDD To takie awkward było jak moje tama przyniosło kredki i Mamecz zawiedziony, taki wkurzony z moim takiem (który płakał XD) rysował.
(05-08-2016, 15:34)Viktor napisał(a): [ -> ]Muszę wam powiedzieć że na początku żałowałem że zamówiłem niebieskie melody ver, ale teraz jak widzę je na żywo to omg, jest śliczne!!
Tylko szkoda że ma wadę fabryczną, niestety widać taką rysę nad ekranikiem...
[Obrazek: FjNqE4M.jpg?1]
Beksa nie lubi mojego pokrowca na iPada. :C

To ja też wezmę niebieskie ver. melody
To tama jest takie urocze że nie mogę... ;__; Przed chwilą randomowo tama wyszło na dwór i oglądało fajerwerki z innymi dziećmi (wcisnąłem wtedy przycisk C, ale nie wiem czy to to wywołało), i przed chwilą tamek się ze mną bawił w chowanego, awww.
(05-08-2016, 17:01)Viktor napisał(a): [ -> ]Fajnie że ten plastik z przodu całkowicie ekranik zakrywa, koniec z paprochami pod ekranikiem lub glutami z displexa!

I to mi się najbardziej podoba zwłaszcza w P's pod obudową przy przyciskami były jakieś pyłki i paprochy.  I jak tama się zakurzy to w tych szparkach przy ekranie są te pyłki zwłaszcza w wersjach od v1 do v6. W PowerPalz jest podobnie zrobione bo plasik całkowicie ekran zakrywa.

I podoba mi się w M!X to, że szkiełko od podczerwieni jest takiego samego koloru jak obudowa. Uśmiech
Viktor, a nie chce Ci się pamiętnika prowadzić? :< Pooglądałabym fotki!
(06-08-2016, 09:36)Bella napisał(a): [ -> ]Viktor, a nie chce Ci się pamiętnika prowadzić? :< Pooglądałabym fotki!

Właśnie chciałam się o to samo zapytać.
Ja też chętnie obejrzę Twoje fotki. Uśmiech
Eh, chyba jestem zbyt apatyczny aby robić pamiętnik, ale jak może być taki w którym prawie tekstu nie ma to mooże, pomyślę, ok? XD

W ogóle to to tama jest wyjątkowo łatwe w obsłudze, nie wiem, przez to że na ekranie rzadko kiedy jest więcej niż 2 opcje to łatwiej mi się połapać. Do 4U nie mogłem się przyzwyczaić, a tu spoko.
A ja mam pytanie co do kupna M!X. Na ebayu kosztują okropne pieniądze, a jak to jest z Amazon.com? Wiem, że ludzie zamawiają na Amazon.uk ale z amerykańskiego też można. i Tam kosztuje ono ok 55 dolców. Czy ktoś próbował kupować na amerykańskim? Dostarczają w ogóle do Polski to, są jakieś dodatkowe opłaty typu cło etc.? Bo mam chrapkę na M!X ale na ebayu są w tej chwili straszne ceny.
Sprawdz jakie koszty przesyłki z amazona są... W porównaniu z nimi ebay to tanizna. Pamiętam jak lalkę raz chciałem zamówić i wołali o 40$. D:
No i właśnie sprawdziłem i akurat m!x do Polski nie wysyłają.
Eh, szkoda. A powiedzcie, kiedy mniej więcej ceny zaczną na eBayu spadać? Albo czy są inne źródła kupna tego niż eBay? W PL pewnie tego nie będzie? Jakoś ogólnie nie przepadam zamawiać z za granicy Język

EDIT: A w sumie widzę, że już nie są takie drogie na eBayu, po ok 60 dolców. Ostatnio jeszcze jak wchodziłem to widziałem po 100.
Ja zaplacilam $64 jakos razem. Ceny leca na leb na szyje po roku od premiery. Potem znowu w gore ida.
Pewnie dlatego, że jednak są to rzeczy też kolekcjonerskie Uśmiech Najpierw ceny wysokie póki nowe, potem sklepy spuszczają żeby pozbywać się magazynów, a potem ceny rosną, kiedy zostaje tego na rynku mało i nabierają wartości kolekcjonerskiej Duży uśmiech

Ogólnie nigdy nie zamawiałem na eBayu. Macie jakieś porady, na co warto zwrócić uwagę? Bo chyba sobie sprawię tego M!Xa Język
Jakbyś kupował w Japonii stacjonarnie to by było tanio, bo oryginalna cena tama to jakieś 45$. Na ebayu drogo bo wołają o procent dla siebie, czasami zwrot przesyłki którzy oni musieli zapłacić i jeszcze przesyłka do ciebie, więc to się zbiera. Dlatego takie ceny i na razie są stosunkowo niskie, chociaż jak cło dowalają to już nie jest wesoło. :C

Co do ebaya to patrz czy przesyłka jest rejestrowana i najlepiej czy ma tracking, ile przesyłka idzie (estimated delivery) jak ci zależy na czasie i czy sprzedawca ma dobre opinie, tak to w sumie jest tak łatwo jak na allegro, tylko wiadomo, paypal trzeba mieć.
(06-08-2016, 14:25)Viktor napisał(a): [ -> ]Jakbyś kupował w Japonii stacjonarnie to by było tanio, bo oryginalna cena tama to jakieś 45$. Na ebayu drogo bo wołają o procent dla siebie, czasami zwrot przesyłki którzy oni musieli zapłacić i jeszcze przesyłka do ciebie, więc to się zbiera.  Dlatego takie ceny i na razie są stosunkowo niskie, chociaż jak cło dowalają to już nie jest wesoło. :C

Co do ebaya to patrz czy przesyłka jest rejestrowana i najlepiej czy ma tracking, ile przesyłka idzie (estimated delivery) jak ci zależy na czasie i czy sprzedawca ma dobre opinie, tak to w sumie jest tak łatwo jak na allegro, tylko wiadomo, paypal trzeba mieć.

A z tym cłem to rozumiem, że na granicy mogą zatrzymać i dowalić ale mogą też nie dowalić, tak?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28