Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Maciejo z aparatem
Hejho!
Zainspirowany cudami Marthy, postanowiłem wrzucić swoje cośki. Jeżeli czytaliście moje przywitanie, możecie coś tam pamiętać, że chodzę do technikum o profilu fotograficznym. Mimo, że niektórzy tak uważają - nie jestem światowej klasy fotografem, nie umiem dobrze posługiwać się aparatem i nie znam na pamięć wszystkich temperatur barw (jeszcze! Duży uśmiech).
Co mógłbym opowiedzieć o swoich zdjęciach? Cóż to dość trudne pytanie. Fotografuję świat, takim jakim sam go widzę. Mój świat bywa czasem przekłamany i trochę nierealny, ale właśnie tak go odbieram. Można powiedzieć, że resztę pozostawiam Wam do wolnej interpretacji. Jeżeli chodzi o zdjęcia które robię analogami, no cóż… „Fotografia analogowa jest jak kobieta, zawsze nieprzewidywalna, tajemnicza i urocza. Czasami potrafi też pokazać swoje pazury.” Jednak gdy już coś z tego wszystkiego wyjdzie, myślę że mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że są efektem mojej długoletniej nauki jako samouk. Na ten moment wszystko co tworzę, jest naprawdę bardzo amatorskie. Ale się uczę! Jeżeli komuś to przeszkadza, no to cóż... i do not care, honey. Komentujcie, interpretujcie to wysypisko po swojemu, obiecuję że nie pogryzę!
Na początek częstuję Was cyfrowymi fotografiami, z czasem wrzucę coś z analoga.
[1] Do dziś nie mam pojęcia co to za roślinka. Ktoś wie może? Oczko
[Obrazek: 2rxgqax.jpg]
[2] Zachód słońca, uwielbiam przesiadywać wieczorami na tym wzniesieniu z dobrą książką.
[Obrazek: 167ow0i.jpg]
[3]
[Obrazek: rhlx8l.jpg]
[4]
[Obrazek: 14lha41.jpg]
[Obrazek: usRtoXY.png]
Odpowiedz
Przepiękne zdjęcia. ^^
[Obrazek: yHpLEFd.png]
[Obrazek: KA1vJTN.png]
[Obrazek: oetrKbQ.png]
[Obrazek: HuGyHLh.png]
[Obrazek: S6bdoEM.png]
[Obrazek: khgi2CQ.png]
[Obrazek: vj2R3VV.png]
Odpowiedz
Jeej, dziękuję! Do ich piękna jeszcze sporo brakuje, ale i tak bardzo, bardzo dziękuję. Uśmiech
Odpowiedz
Ślimaczki i kwiatuszek cudne. <3
[Obrazek: DVaeTg0.png]