Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe Tamagotchi: Tamagotchi 4 U (27.09.2014) oraz Tamagotchi 4U+ (18.07.2015)
#61
Podobno jest to wersja przeznaczona dla osób w wieku 20-30 lat co kiedyś lubiły tamagotchi, czyli japońskie walnięcie w twarz amatorom z TMGC L.I.F.E. Fakt, wersja raczej komercyjna, ale nie oszukujmy się, to i tak lepsze niż to co bandai UK i US w nas rzucają.
[Obrazek: tFePIKi.png]
[Obrazek: YSekEjy.png]
[Obrazek: 3gJokPP.png]
[Obrazek: yHpLEFd.png]
[Obrazek: 6fALI4i.png]
#62
(02-07-2014, 18:52)blue napisał(a): I tak nadal są grube. :p

Jak dla mnie cieńsze Tamagotchi już nie byłyby takie fajne, nie wiem, ale tama nie zmieniło zbytnio swojej formy na przestrzeni lat produkcji, więc coś mega płaskiego... jasne, progres, ale no tak jakoś nie bardzo. v:
[Obrazek: usRtoXY.png]
#63
Ok, to tak, nowe info jest takie, że tą kartę z dodatkową postacią będzie można wygrać (w Japonii, więc nie my) w jakimś konkursie i dostanie je tylko 550 osób.

A teraz kolejna partia zdjęć.

[Obrazek: 0764346104c6f683f5f38fdd85bc5034.jpg]

[Obrazek: 404762008525f157373ef190ef074d14.jpg]

[Obrazek: 2d27f146b6230a2c177e2261bcaf7831.jpg]

[Obrazek: b3f4c6946b41838918b7517b8bd850e8.jpg]

[Obrazek: cfb3a7db231d5de04b8e3580263e5bb6.jpg]

[Obrazek: bf14c961682aa8c92588ffeedeb92b96.jpg]

[Obrazek: 5d11381aeaac003aabccf269e36ae712.jpg]

[Obrazek: d10cf840af749739121662c1b74e2f29.jpg]

I filmik:







Jak widać na jednym ze zdjęć jeden faceplate kosztuje 500 yenów, czyli ok. 15 zł.
[Obrazek: DVaeTg0.png]
[Obrazek: GJhguKb.png]
#64
Fajne te Tama może je kupię na gwiazdkę. Uśmiech Wybiorę różowe.
[Obrazek: Cuo5aY7.png]
[Obrazek: e3jQr0d.png]
[Obrazek: TFUv9Im.png]
[Obrazek: WUj62ll.png]
#65
Zmieniam zdanie co do obudów, ładne są.
[Obrazek: TRjYe2a.png]
[Obrazek: e3i6psw.png]
[Obrazek: 2ExruxK.png]
[Obrazek: 1iKHfgA.png]
#66
a powiedziałam sobie, nawet jeśli wyjdzie nowe tama to i tak kupuję sobie idl lub p's. XD teraz już taka pewna nie jestem *o*.
Podoba mi się to uczenie zachowania, jeśli się go zaniedba to jak urośnie będzie gruby xD a jak o niego zadba to szczupły i wgl. XD Obudowy mi się podobaja, nie jestem tylko przekonana do tego nfc ale, w sumie jest to wygodne, Tylko ciekawe jak to będzie z dostępnością i czy istnieje szansa że u nas się pojawi? Wiem pewnie nie ale tak naszła mnie ta myśl xp.
#67
Epickie *-* Te funkcje *-* Świetnie, że zajęli się systemem wychowywania tamgocziego i jego wzrostem. I wgrywanie postaci <3
A obudowy super, a to, że można wymieniać te wkładki to już zupełnie *-* Tylko wtedy najlepiej by było wybrać białe, bo więcej karteczek by pasowało xD
I wcale nie wygląda na takie grube O:

Jedyną wadą, jaką zauważyłam to system łączenia się... D8 To jakieś dzikie. Nie miałabym czym wysyłać rzeczy do tego.
No i kolejna wada: mogą się łączyć tylko ze sobą :q A szkoda, bo gdybym była burżujem to bym kupiła sobie i 15th i to, a tak to znowu bym miała TMGT nie mogące się ze sobą łączyć xD
#68
A jak z językiem? Będzie tylko wersja po japońsku?
☾~☾ ~☾ ~☾ ~☾ ~☾ ~☾~☾ ~☾ ~☾ ~☾ ~☾ ☾ ~☾ ~☾ ~☾ ~☾

http://www.rhaeenys.deviantart.com

[Obrazek: Hamster_Cupcake__by_XxSleepyKittenxX.gif][Obrazek: abbeb8d19bc0efd10c6ef0432f47e817-d3gq8zm.png][Obrazek: Beta_Fish_by_Enu.gif]
#69
Fajnie że te plakietki są z plastiku. Nie pogniotą się.

Rhaenys, jasne że tak. Jedyne tłumaczenie kolorowych tamagotchi jest nieautoryzowane.
[Obrazek: tFePIKi.png]
[Obrazek: YSekEjy.png]
[Obrazek: 3gJokPP.png]
[Obrazek: yHpLEFd.png]
[Obrazek: 6fALI4i.png]
#70
1. Wyjdą tylko w Japonii, jak wszystkie kolorowe Tamagotchi. Ale będzie je można kupić przez ebay'a.
2. Jak w Japonii, to po japońsku, jak wszystkie kolorowe Tamagotchi.
3. NFC to dobry krok w stronę postępu. Najpierw ludzie narzekają, że tmgc dalej ma podczerwień i że do dupy, a teraz jest narzekanie, że już nie podczerwień. No błagam. Za niedługo pewnie więcej sprzętów będzie to miało, nie martwcie się.
4. Obudowy są cudowne moim zdaniem. <3
[Obrazek: DVaeTg0.png]
[Obrazek: GJhguKb.png]
#71
Dobrze, że są wymienne plakietki. Tamagotchi wygląda z nimi o wiele lepiej.
Pewnie dali tą szarą jako zwykłą bo wtedy tama wygląda dziwnie i skłania do kupna faceplateu. XD
#72
Technologia NFC robi się teraz bardzo popularna. Nieraz ktoś słyszał o płaceniu telefonem.
#73
Na TamaTalk mówili, że można kupić port USB z NFC.
[Obrazek: DVaeTg0.png]
[Obrazek: GJhguKb.png]
#74
M się niedługo abonament kończy. Kupuje LG g2 mini z NFC Uśmiech
#75
Zdanie zmieniłam.... zaczyna mi się podobać. ^^
[Obrazek: yHpLEFd.png]
[Obrazek: KA1vJTN.png]
[Obrazek: oetrKbQ.png]
[Obrazek: HuGyHLh.png]
[Obrazek: S6bdoEM.png]
[Obrazek: khgi2CQ.png]
[Obrazek: vj2R3VV.png]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tamagotchi Meets Viktor 91 4,775 04-09-2019, 16:35
Ostatni post: Viktor
  Tamagotchi On Ralveyn 18 703 25-06-2019, 22:04
Ostatni post: Viktor
  My Tamagotchi Forever thiefpapillon 8 1,553 22-04-2019, 14:21
Ostatni post: Viktor
  Tamagotchi Original Viktor 16 1,484 01-10-2018, 20:31
Ostatni post: Dogz
  Tamagotchi M!X 2016 Carol 414 33,797 09-08-2018, 17:44
Ostatni post: Viktor



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości