Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TMGC Friends i Dekatama
Żarówka 
Jestem początkująca więc jeżeli będą jakieś błędy proszę o poprawienie ich, ale do rzeczy. Ostatnio przyniosłam moje Tama-go do szkoły i koleżanka powiedziała że widziała takie wczoraj w Smyku (to było parę dni temu). Postanowiłam to sprawdzić i po przejrzeniu całego sklepu znalazłam je tuż przy kasie.Okazało się że to nie Tama-go tylko Friends. Tym sposobem jestem posiadaczką TMGC Friends i zapłaciłam za nie 120zł, czyli mniej więcej tak jak z wysyłką na allegro. Mam jeszcze jedną informację dla posiadaczy TMGC Friends. Od początku maja tego roku w sklepach Smyk będą urządzenia o nazwie DEKATAMA które po przyłożeniu Tama do niego daje nam dodatkową biżuterię. W jakich sklepach będą te urządzenia można sprawdzić na stronie http://www.bandai.pl . Przepraszam że tak bardzo się rozpisałam ale chcę przekazać te informacje bo komuś to się może przydać. Pozdrawiam wszystkich z forum Uśmiech.
Ja moje kupiłam w Katowicach i mam nadzieje że tam będzie bo do tej galeri handlowej w której jest smyk jestem jakieś dwa razy na tydzień i za każdym razem bym klikała xD.
No właśnie blue ma rację, już od dawna wiemy, że tama w sklepach są. W tesco są i w empiku i w smyku oczywiście, tylko o tym dekatama nie wiedziałam.
[Obrazek: yHpLEFd.png]
[Obrazek: KA1vJTN.png]
[Obrazek: oetrKbQ.png]
[Obrazek: HuGyHLh.png]
[Obrazek: S6bdoEM.png]
[Obrazek: khgi2CQ.png]
[Obrazek: vj2R3VV.png]
Są w sklepach ja kupiłam nie w Smyku nawet ich jeszcze nie było, a w sklepie KLEKS w Warszawie na ul. Radarowej 4B za 99.90 zł. Byłam tam pod koniec lutego.
A w Smyku aż są po 120 zł. Duży uśmiech
Są jeszcze w Empiku i w Tesco ale nie wiem po ile dokładnie.

(06-04-2014, 09:09)blue napisał(a): Pewnie pojawi się gdzieś w Wawie w Smyku.

Jeśli w Smyku w Warszawie to pewnie w Arkadii będą i również w Domu towarowym w Smyku w Śródmieściu.

EDIT:
Wiem po ile w Tesco kosztują: